План заходів
по запобіганню та протидії домашньому насильству
у
Чупирянському НВО
|
№ п/п |
Назва заходу |
Дата проведення |
Відповідальний |
|
1 |
Ознайомити вчителів із Законом України «Про охорону дитинства», «Про запобігання та протидію домашньому насильству», «Про забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків», «Про соціальні послуги», Постанови Кабінету Міністрів України від 22 серпня 2018 р. № 658 «Про затвердження Порядку взаємодії суб’єктів, що здійснюють заходи у сфері запобігання та протидії домашньому насильству і насильству за ознакою статі», наказу Міністерства освіти і науки від 02.10.2018 р. №1047 «Про затвердження Методичних рекомендацій щодо виявлення, реагування на випадки домашнього насильства і взаємодії педагогічних працівників із іншими органами та службами», листом МОН України від 05.09.2018 № 959 «Про проведення інформаційної кампанії «Стоп Булінг» |
Жовтень |
Педагог-організатор |
|
2 |
Забезпечити неухильне виконання педагогічними працівниками школи Конвенції ООН «Про права дитини», Закону України «Про охорону дитинства» законодавств України в галузі освіти в частині збереження фізичного , духовного, психічного здоров’я та поваги до людської гідності дитини. |
Протягом року |
Адміністрація |
|
3 |
Дослідити умови проживання та виховання дітей в родинах із метою виявлення неблагонадійних сімей та недопущення фізичного, психічного, сексуального і економічного насильства над дітьми. |
Листопад |
Соціальний педагог, класні керівники |
|
4 |
Проведення тижня толерантності (за окремим планом) |
Листопад |
Класні керівники |
|
5 |
У разі виявлені фактів насильства над дітьми негайно повідомляти відповідні правоохоронні органи. |
Постійно |
Адміністрація |
|
6 |
Розробити та провести цикл заходів щодо вивчення та популяризації серед учнів та батьків конвенції ООН про права дитини. |
Грудень |
Вчитель правознавства |
|
7 |
Забезпечити систематичне оновлення банку даних сімей, де існують випадки вчинення насильства в сім’ї або виникає реальна загроза його вчинення |
Постійно |
Соціальний педагог |
|
8 |
Пропагувати під час освітнього процесу формування навичок здорового способу життя серед здобувачів освіти |
Постійно |
Усі вчителі |
|
9 |
Проведення акції «16 днів проти насильства» згідно окремого плану |
Грудень |
Класні керівники, практичний психолог |
|
10 |
Проводити соціально-психологічні дослідження серед учнів закладу з метою вивчення проблем підліткового насильства та розробити рекомендації для попередження фактів психологічного розладу, агресивності та жорстокості серед неповнолітніх |
Постійно |
Практичний психолог |
|
11 |
|
Січень |
Класні керівники |
|
12 |
Контроль вчителів за поведінкою дітей, взаємостосунками між дітьми (на перервах, у дворі ліцею). Дорослі, які працюють у дитячих колективах, повинні вчасно визначати ознаки мобінгу і своєчасно на них реагувати. |
Постійно |
Усі вчителі |
|
13 |
Організовувати і проводити просвітницьку та роз’яснювальну роботу серед учнів: 1. Бесіда на тему: «Насилля в сімї. Скажемо Ні!» для учнів 5-7х класів 2.Бесіда на тему «Попередження булінгу (насилля та жорстокості) серед підлітків» для учнів 8-9 класів. 3. Проведення тренінгу з учнями 10-11 класів «Стоп насильство!». Розробляти та розповсюджувати інформаційні матеріали з питань рівних прав та можливостей чоловіків та жінок, попередження насильства в сім’ї та запобігання торгівлі людьми |
Лютий |
Практичний психолог, класні керівники |
|
14 |
Проводити соціально-психологічні дослідження серед учнів із метою вивчення проблем підліткового насильства та розробити рекомендації для попередження фактів психологічного розладу, агресивності та жорстокості серед неповнолітніх |
Протягом року |
Практичний психолог |
|
15 |
Проводити лекційно-просвітницькі заходи в закладі з питань підготовки молоді до сімейного життя, планування сім’ї та попередження насильства в сім’ї. |
Постійно |
Педагог-організатор, учитель правознавства, практичний психолог |
|
16 |
Організовувати і проводити просвітницьку та роз’яснювальну роботу серед членів сім’ї, де виникає реальна загроза вчинення насильства в сім’ї |
Постійно |
Соціальний педагог, класні керівники |
|
17 |
Провести з учнями бесіди на тему: 1.«Що робити, коли тебе ображають дорослі»; 2.«Насильство в сім’ї та як його уникнути». |
Березень |
Класні керівники |
|
18 |
При необхідності надавати постраждалим від насильства в сім’ї юридичні, психологічні, соціально-педагогічні, інформаційні послуги. |
Постійно |
Соціальний педагог, практичний психолог |
|
19 |
Із метою привернення уваги громадськості до актуальних для українського суспільства проблем щодо подолання насильства в сім’ї, торгівлі людьми та будь-яких проявів гендерної дискримінації проводити культурно-мистецькі акції до Дня сім’ї, родинні свята. |
Постійно |
Педагог-організатор, класні керівники |
|
20 |
Розробляти та розповсюджувати інформаційні матеріали з питань рівних прав та можливостей чоловіків та жінок, попередження насильства в сім’ї та запобігання торгівлі людьми |
Постійно |
Соціальний педагог, практичний психолог |
|
21 |
Організовувати зустрічі з представниками Міжнародного жіночого правозахисного центру «Ла Страда-Україна», який надає психологічні та юридичні консультації з питань запобігання насильству |
Постійно |
Педагог-організатор, соціальний педагог |
|
22 |
Проводити індивідуальну роботу в групах навчального закладу з особами «групи ризику» з питань попередження насильства в сім’ї |
Постійно |
Соціальний педагог, практичний психолог |
|
23 |
Забезпечити раннє виявлення сімей, в яких може виникнути реальна загроза вчинення насильства. |
Постійно |
Соціальний педагог, класні керівники |
|
24 |
Провести з учнями бесіди, круглі столи на тему: - «Що робити, коли тебе ображають дорослі»; - «Насильство в сім’ї та як його уникнути» |
Постійно |
Соціальний педагог, практичний психолог, класні керівники |
|
25 |
Провести загальноколегіальні батьківські збори на тему: «Взаємодія сім’ї і навчального закладу – запорука успішного навчання і виховання. Єдині вимоги до виховання» |
Березень |
Класні керівники, практичний психолог |
|
26 |
Популяризувати заходи з питань сім’ї, родинного виховання |
Постійно |
Педагог-організатор, соціальний педагог |
|
26 |
Популяризувати заходи з питань сім’ї, родинного виховання на сайті закладу. Використовувати інформацію про булінг, його наслідки та дії для подолання цієї проблеми . |
Постійно |
Відповідальний за сайт, класні керівники |
Немає коментарів:
Дописати коментар