Читачам


 

Анкета

для виявлення читацьких умінь і навичок учнів 5-7 класів

1.     Яку книгу ти нещодавно прочитав?

2.     Що читаєш зараз?

3.     Яку прочитану книгу українського письменника ти вважаєш найкращою?

4.     Яку книгу порадив би прочитати другові?

5.     Яких книг, на твою думку, не вистачає в бібліотеці?

6.     Хто твій улюблений письменник?

7.     З ким ти ділишся своїми враженнями про прочитане?

8.     З якими періодичними виданнями працюєш?

9.     Чи користуєшся електронною бібліотекою?

    10.  Що дає тобі читання книг?


Анкета

для виявлення читацьких умінь і навичок учнів 2-4 класів

 1. Чи сам(а) ти читаєш книжки?

2. Що більше любиш: читати сам(а) чи слухати, як тобі читають?

3. Які книжки тобі подобаються?

4. Чи є у тебе домашня бібліотека?

5. Хто допоміг тобі її створити?

6. Які там книги?

7. Чи можеш про них розповісти?

8. З ким ти уже встиг поділитися книгами?

9. З ким можеш обговорити прочитане?

10. Чи є книга для тебе хорошим подарунком?

Інтерв'ю

«Значення мови в житті суспільства»

Спецкор: Чи може існувати суспільство без мови?

Учень: Звичайно, ні. Без мови людське спілкування неможливе, а без спілкування не може бути суспільства.

Спецкор: Чи обов'язково всім потрібно вивчати рідну мову?

Учень: Вивчення рідної мови – це не тільки потреба, але й обов'язок кожного громадянина своєї країни. Насамперед, рідної мови нас навчають батьки – найближчі і найрідніші люди. Без сумніву, батьків, Вітчизну і рідну мову не вибирають – їх люблять, бережуть і про них дбають.

Спецкор: Чи обов'язково, на вашу думку, потрібно знати мову того народу, серед якого живете?

Учень: Ніхто не забороняє вивчати інші мови. Недаремно в народі кажуть: «Скільки мов ти знаєш, стільки раз ти людина». Життя вимагає знання мов інших національностей. Якщо ти знаєш іноземні мови, перед тобою відкриваються нові можливості у спілкуванні, у співпраці, в існуванні. Сьогодні в умовах безвізового режиму будь-хто має можливість працювати і жити за кордоном, але для цього потрібно володіти іноземною мовою.

Спецкор: Що відбувається, коли народ втрачає свою мову?

Учень: Рідна мова є найціннішим скарбом. Її не можна втрачати. Мова – така ж жива істота, як і народ, що її витворив, і коли він кине свою мову напризволяще, то вже буде смерть його душі, смерть того, чим він відрізняється від других людей. Рідну мову кожен народ любить, береже, за неї в бій іде.
 

1.     Це багато має болото, менше – озеро, ще менше – море, а зовсім немає ріка?

2.     Що має груша й слива, але не має клен?

3.     Як перетворити омара (морський рак) на маленьку комаху?

4.     Чого немає в дельфіна, але є в кита, акули, краба?

5.     Як перетворити ворота на їхнього захисника?

6.     У назвах яких дерев є звук [р]?

7.     Яку букву потрібно поставити між двома шостими буквами алфавіту. Щоб утворити назву людини похилого віку?

8.     Які два брати у слові не можуть зустрітися?

9.     Гора й долина. Що ж між ними?

10.  Що серед землі стоїть?


Немає коментарів:

Дописати коментар

Безпека під час літніх канікул

У школярів розпочались такі очікувані літні канікули Тож, аби вони пройшли безпечно та вдало ми підготували для вас добірку порад